lördag 26 december 2009

Sent omsider.... ssk snack med Klasen och Heed kommer senare, dif i morgon söndag

Det tog tid det här, var mycket att göra åt Expressen som gör stort matchfakta samt olika editioner av tidningen och därför ville ha flera texter och faktarutor.
Att de dessutom stänger Templet några timmar tidigare än jag är klar gjorde att jag hamnade på ett hamburgerhak där det fantastiskt nog går att sitta dygnet runt.
Det tackar vi för.

Men... nu måste jag hem.
Lägger in det överblivna SSK snacket, med Klasen och Heed senare i natt när jag kommit hem.

Eftersom klockan är 23.20 så är det kört att ringa någon i DIF. Hade de suttit i bussen hade jag provat men jag ringer inte hem till folk vid den här tiden om det inte har hänt någon maxikatastrof och det har det inte.
Men jag tänkte prova och ta lite snack i morgon, söndag i stället.
Ska visserligen på OS-presskonferens då, när OS-laget presenteras men förr eller senare ska jag väl få till lite snack även från Djurgårdsmatchen.

Är ledsen för att ni får vänta men jag har som sagt noll kronor i inkomst från årsskiftet då måste man låta de jobb som man får betalt för gå före bloggen. I alla fall tills jag lyckas komma på något sätt att finansiera den.

Någon som känner någon som vill annonsera? Hojta till i såfall...

Men som sagt, nu ratta hemåt så ska jag göra det bästa av det senare i natt och i morgon. Tack för tålamod alla underbara läsare.

Inga kommentarer: