torsdag 21 januari 2010

Hårde Hardys hemlighet?

Finns den, eller vad ligger bakom Djurgårdens förvandling från botten till topplag.
Jag gjorde ju en intervju med Tomas Montén i går, onsdag, som ni kan läsa i inläggget under.

Men jag har lite egna tankar om det där också som jag har utvecklat i en gästkrönika, skriven för DIF-bloggen som ni hittar här.

Vill bara påpeka att det är en gästkrönika och inget annat. Vet att en och annan kanske tänker nu att aha, skriver hon en krönika för dem så är hon Djurgårdare. Men så är det inte. Jag är fortfarande mest galen i hockey, utan klubbtillhörighet, även om jag tycker det är extra kul när det går bra för alla 08-lagen.

Ikväll åker jag föresten till Södertälje. Mer om det senare.

2 kommentarer:

Tobias sa...

Träffade för en tid sedan en bunt DIF spelare på krogen. Pratade m några av dem och de hävdar att Hardy aldrig är nöjd och har "skrikit i omklädningsrummet sedan match ett, hur bra de än spelat".

Den vinnarskalle som Hardy har är svårt att hitta hos andra tränare!!!

Fan vad glad jag är att han är tillbaka!!!

Marie Hallman sa...

Tobias: Ah, det låter ju intressant det där. Vad han än gör så gör han det bra, uppenbarligen. Ska bli intressant att se hur långt det räcker :)