fredag 26 mars 2010

Kvartsfinal i golfbollen

Nu har jag skrivit och skrivit om det som hände på AIKs match igår så jag hoppas det framgår tydligt att 1) det var en idiotisk gest, jag föredrar spelare som jublar MED sina fans istället för att vända sig till motståndarfansen MEN ingen gest i världen kan ursäkta att några idioter tar sig ner och attackerar spelare. Det är alltid oacceptabelt, ur alla synkvinklar sett. Anser jag.

Så.
Nu får det räcka för mig känner jag.

Är dags att åka till Globen! För första gången på jag vet inte när på en slutspelsmatch.

Kvartsfinal fem mellan Djurgården och Brynäs väntar, nu rattar jag dit och kommer ha fokus där under kvällen.

Vi sitter tydligen lite illa till där i Globen numera. Tänkte försöka mig på en liverapport men det beror lite på hur det ser ut med plats, el och såvidare. Jag återkommer om det när jag är där.

Inga kommentarer: