söndag 21 mars 2010

Off topic men... Uppdaterat

... jag vill bara säga HEJA BAJEN i SM-finalen i bandy. Eller snarare GRATTIS nu när guldet är bärgat och det här inlägget är uppdaterat

Nu är jag inget Hammarbyfans så det är inte därför jag säger det men det är ett 08-lag plus att jag har följt flera spelare i det där laget under många år som reporter på först Aftonbladet, sedan Expressen och till sist City.

Jag vet dessutom att Bajen fick en sjukt tuff start på säsongen. Men de tog sig igenom det, spelade upp sig, vann serien och är nu i sin åttonde final. Som de alltså vann.

Jag önskade dem verkligen verkligen, en seger i dag. Och seger blev det, Stort Grattis hela högen :D

3 kommentarer:

hej sa...

Jag hoppas dom förlorar för då kan jag fortfarande håna mina bajen kompisar om att Djurgården har fler guld i bandyn än Hammarby.

Peter sa...

Attans att bajen vann då blir det ju ingen vår...

Marie Hallman sa...

Hej och Peter: Jag gillar ju Djurgården också men är verkligen glad att Bajen vann. äntligen!