torsdag 8 april 2010

Helt sjukt! (grejer på ingång...)

Oj. Vilken galet sjuk hockeykväll!
Djurgården till final.
SSK klarar kontraktet
Och AIK har nu allt i egna händer efter bonuspoäng kombinerat med att Rögle coh Leksand vek ner sig.
Snacka om dramatik!!!!!!!!!!!!!
Bland det galnaste jag varit med om, allt på en gång liksom.

Jag har nu lämnat en text till TT, ska se om jag hittar någon länk till den när jag kommer hem eller om jag kan lägga ut den, har även bonussnack med Österberg och Gynge i AIK och Pelle Hallin i SSK

Har även ringt och snackat med Mathias Tjärnqvist, så det kommer DIF snack också. Ska bara köra hem i regnet först eftersom de stänger här i Templet nu.

så det kommer komma grejer men sent i natt, tusen tack för att ni läser fast det ibland tar lite tid.

5 kommentarer:

Jimmie sa...

Galet nice dag i dag! Vill se DIF mot AIK i Globen nästa säsong!

Känns dock ganska oväntat att de är så nära efter hur de spelat upp och ner udner säsongen.

Nu ska jag ladda några dagar sen så dänger vi dif HV!

Drömresultatet hade ju varit 4-2 till DIF då vi avgör på Globen!

Anonym sa...

Tack för att du fortsätter att skämma bort oss med bra saker i bloggen.

Här är länken:
http://www.nt.se/sport/artikel.aspx?articleid=5940894

SSK GO GO GO!

Anonym sa...

En röst i natten :)

Bosse sa...

Synd att aik kommer gå upp bara, annars så hade det varit en trevlig kväll.

Marie Hallman sa...

Jimmie: Derbyna är nära nu! Håller med dig om att det varit enormt upp och ner,vågar fan inte tro att det ska gå nu heller. Tror jag.

Anonym: Tack själv för länken! Och tack för att du läser :D

Anonym: Ja nu blev det sent, kom i säng runthalv fem, tar ett tag att skriva in allt ochpillra med bilder och grejer men det ar det värt!

Bosse: Äh, blir ju kalas detta!