fredag 24 december 2010

All I Want for Christmas.... är eeeeeeer kära läsare. GOD JUL!


(Foto:www.hockeymedmariehallman.se)

Vet inte hur många som letar sig hit så här på julafton men ni som har gjort det... till er vill jag säga ett jättevarmt och jättestort GOD JUL.


(Foto:www.hockeymedmariehallman.se) 

Här ser ni min gran... och min katt Tarzan som gärna kör julgransplundring redan innan alla kulorna är uppe i granen. :0)


(Spanar in tänkbara objekt....Foto:www.hockeymedmariehallman.se)


( Full fart framåt!  Sätter in en checking med nosen på en av tomarna i Granen. Foto:www.hockeymedmariehallman.se) 

Om ni vill dra lite på julbanden så rekommenderar jag den här sköna videon av brittiska hockeylaget Belfast Giants (extern länk som ni hittar här). Man skulle ju vilja se en AIK/DIF/SSK variant till nästa år.... finns ju många sköna spelare som gärna bjuder på sig själva i elitserielagen också ....

Som Färjestads målvaktstränare Erik Granqvist som kör en Di Leva här......

... SSK har faktiskt gjort en hälsning om än utan sång.... som ni hittar här.

För er andra som liksom jag älskar cheezy sånginsatser kommer här en annan klassiker..... den är så underbart dålig att den aldrig går ur tiden liksom....


(Foto:www.hockeymedmariehallman.se) 

Jag vill passa på och tacka alla er som läser bloggen för att ni gör det! För all skön respons och pepp. Det värmer mer än ni tror. Så GOD JUL på er,ha en supermysig Julafton nu allihop!!

16 kommentarer:

katarina sa...

God Jul till dig!

Roger sa...

God jul, Marie! Att följa din blogg är som att få besök av tomten varje dag. :-)

Stefan sa...

God jul önskas..

Lossenlad sa...

God Jul Marie. Och tack för en superbra blogg!

Anonym sa...

God jul till dig också - bästa sportreporten och bloggaren i världen!

Sven D. sa...

God fortsättning Marie!

Anonym sa...

God Jul, Marie // Doyle

Thompa sa...

And all I want for X-mas is youuuu! :-)

Marie Hallman sa...

Katarina, Roger, Stefan, Lossenlad, Anonym, Sven, Doyle och Thompa: Tusen tusen tack. Ni är världens bästa läsare. Det är ni som får mig att orka kämpa på när det går trögt. Sköt om er allihop!!!

Kent Fredriksson sa...

En GOD JUL till dig Marie, en dag sent men inte desto mindre god.

Anonym sa...

Hej Marie! Jag är inte så mycket för julen egentligen och kommer bara önska en person god jul i år: GOD JUL MARIE!

Du är bäst och jag älskar dina intervjuer med mina kära Djurgårdsspelare. Keep it up!

Jojo

Marie Hallman sa...

Kent: Tack detsamma till dig!

Jojo: Du är underbar. Tack så mycket för all pepp, God Jul till dig med :0)

Uffe sa...

God fortsättning och ett Gott Nytt år till den bästa hockeyskribenten!!

K sa...

God Jul Marie, superbra blogg!! Det vet du, men förtjänar förstås att höra det också!

ps. Döp gärna om Wesslau/Enroth kollen till typ AHL-kollen eftersom det handlar om så många fler!

Rojk sa...

Kul idé från SSK, men så himla dåligt genomförd!

Marie Hallman sa...

Uffe: Tack och tack detsamma!!!!

K: Tack du med, ni är så sköna allihop! Apropå J och W så funderade jag på det men det är ju inte alla spelare i AHL och det kändes som just AHLkollen förpliktigade till det... är ju bara lite väl valda 08-spelare och inte alla svenskar så jag behåller nog namnet.

Rojk: jag tycker det är kul att de försöker, är inte helt lätt att klippa och mecka video :0)