lördag 29 januari 2011

Josh MacNevin "Jag hoppas vara tillbaka till derbyt" Uppdaterad

 
(MacNevin ser comebacken närma sig. Foto:www.hockeymedmariehallman.se)


Ingen Josh MacNevin på isen för AIK ännu men han blev intervjuad på jumbotronen före matchen och berättade där att rehaben fortsätter gå bra.


- Ibland är det bra dagar, när allt känns kanon och ibland är det sämre dagar när det blir ett bakslag men jag kör på, konstaterade AIK-backen.

Som fick frågan om han nu kunde säga när han tror han kan spela match igen och gav svaret:
- Jag siktar på att vara tillbaka efter landslagsuppehållet och hoppas att jag ska kunna spela i "the big derbygame.

Bara för alla AIK-fans att hålla tummarna.

Uppdaterat: Jag snackade lite med Josh nere vid sargen i slutminuterna och han har nu kört sin första träning med full fart, det vill säga varit med på alla övningar och närkamper som de andra. Läs mer om det längre upp i artikeln som heter AIK-Modo 5-3 (står längst ner i den).

Inga kommentarer: