lördag 13 augusti 2011

Kronwall and friends -bildspecial


 Kronwall med vänner vs Järfällas A-lag. FOTO JENS FORSBERG

Nicklas Kronwalls stjärnlag vann - inte helt oväntat - mot Järfällas A-lag med 5-1 igår fredag. Det är lite oklart vem som gjorde målen och hur men om jag förstått rätt (jag var inte där, har bara fått info i efterhand) så nätade bland andra Jacob Josefson, Marcus Krüger och Patrick Hörnqvist.




( En världsstjärna och två som kan bli. Kronwall, Krüger , Josefson. FOTO JENS FORSBERG)

Det kom hela 1 400 personer till Järfälla ishall vilket innebar fullsatt med råge. Det var frivillig entré tack vare sponsorer som hjälpte till ekonomiskt, men många la ändå en valfri entrepeng och köpte fika så Järfälla fick in lite pengar till klubbens ungdomsverksamhet, vilket är Kronwalls idé med det hela.

Jag har fått lite bilder av Jens Forsberg (stort tack Jens!!), det finns ännu fler, bara att gå in och frossa på den här sidan www.jefo.se. Här har ni några uppfångade ögonblick från matchen:



 ( Andreas Engqvist till vänster. FOTO JENS FORSBERG)

 
( Patric Bengan Hörnqvist. FOTO JENS FORSBERG)

 
(Niclas Bergfors  . FOTO JENS FORSBERG)

 
(Repris i VM kanske??? Kronwall, Hörnqvist, Josefson, Ericson  . FOTO JENS FORSBERG)

 
( Grossman . FOTO JENS FORSBERG)

 
(Jonte Ericson  . FOTO JENS FORSBERG)

 
(Marcus Krüger  . FOTO JENS FORSBERG)

( Kronwall och Krüger . FOTO JENS FORSBERG)

 
( Lagkaptenen njuter . FOTO JENS FORSBERG)



3 kommentarer:

joli sa...

Jag tror inte Krüger gjorde nåt mål, men Josefson gjorde 2 kassar.

joli sa...

Jag tror inte Krüger gjorde nåt mål, men Josefson gjorde 2 st.

Marie Hallman sa...

Joli: okej jag har tyvärr bara info från en som var där, som inte var helt hundra. Så det kan vara lite fel där.