fredag 4 november 2011

SSK vs Mora

Hemmamatch för SSK som tar emot Mora. Dalalaget ligger inför matchen på en åttondeplats, tre poäng efter SSK  vilket är en missräkning för Mora tror jag.

En anledning till tabellplaceringen är den måltorka som laget lider av. Mora har gjort tolv mål på de sex senaste matcherna men då kom fem av de tolv  målen i matchen mot Tingsryd, och det här är såklart man jobbar hårt för att bryta.



Jag vet inte om derbysegern mot Leksand i veckan har gett självförtroendet lite extra skjuts men viss risk finns ju.

SSK har ju inte heller öst in mål direkt, nio mål på fem senaste matcherna men det har varit tätt bakåt och SSK har tre segrar vid full tid på de fem senaste matcherna där Idoff och Hudacek har hållit varsin nolla också.

JAg är inte på plats, jag hinner inte tyvärr men jag följer matchen hemmifrån ska försöka hinna ringa någon efteråt eller i morgon, vi får se vilketn det blir.

Inga kommentarer: