torsdag 5 april 2012

Vinn biljetter till Tre Kronors träningslandskamper

Jag har fått ett gäng biljetter (20 per match) av Falcon Hockeylegends till Tre Kronors båda träningslandskamper mot Schweiz nu i april som jag vill ge bort - helt gratis.

Det är dels biljetter till Sverige-Schweiz i Behrn arena i Örebro den 18 april (matchstart kl 19.30) och dels till Sverige-Schweiz den 20 april (matchstart kl 19.00) i Rosvalla Event Center i Nyköping .


Någon som vill ha ett par biljetter till någon av matcherna? Mejla i såfall namn och adress till mejl@hockeymedmariehallman.se.

Blir det fler intresserade än vad jag har biljetter så lottar jag bland de som hör av sig. Det kostar inget, det enda jag vill är att ni som hör av er använder biljetterna själva och verkligen går så det inte står tomma stolar som kunde gått till andra.

Ni har helgen på er, den 9 april lottar jag bland de som  har hört av sig.

Biljetterna går inte att sälja så svarta börshajar göre sig ej besvär...


Inga kommentarer: