fredag 17 januari 2014

"Jag drar den lite som farsan fast åt andra hållet"

(William Nylander. FOTO WWW.HOCKEYMEDMARIEHALLMAN.SE)

William Nylander hade bråttom upp till autografskrivningen så det här blev ingen vettig intervju alls… men om ni undrar vad han tänkte vid straffläggningen så har ni svaret här:

-Jag tänkte bara göra min klassiska! Den jag brukar göra.

(FOTO RICHARD HIMBERG)

Du håller i pucken väldigt länge och kroppsfintar fram och tillbaka innan du sprätter upp pucken?
-Ja men det brukar funka! Jag drar den lite som farsan fast åt andra hållet. Det var kul att göra mål!

(FOTO RICHARD HIMBERG)

Vad har nya tränaren Andreas Johansson betytt för dig sedan han kom in?

-Han har peppat laget och mig och varit väldigt positiv så det har gett resultat så det är jättekul!

Inga kommentarer: