torsdag 8 september 2016

"Det favoritskapet får vi ta på oss"

(Stefan Johansson. Foto:www.hockeymedmariehallman.se)

AIK har väl allmänt rankats som ett av topplagen. Och rättmätigt så. Även om kvällens träningsmatch mot Almtuna gav lite andra besked.

Almtuna gjorde allt rätt, AIK var bleka och kom aldrig in i matchen. Jo en kom in, Robin Rahm fick slita av bara den och var bäst på planen trots 1-5-torsken mot Uppsalalaget.


Jag tog ett snack med Stefan Johansson om det men framför allt om försäsongen och den kommande säsongen i sig.

Det snacket hör ni här:



COPYRIGHT: www.hockeymedmariehallman.se

2 kommentarer:

Magnus sa...

Hej Marie! Tack för att du finns. Tack vare dig får man veta vad som händer i klubben i mitt hjärta. Tråkigt att Fredric Andersson inte får förlängt. Vet du hur allvarlig skadan på Spångberg är??
AIKs hemsida är fruktansvärt inaktiv när det gäller information om skadeläget etc. Pinsamt dåligt rent ut sagt!! Kan inte du och AIK inleda ett samarbete på något sätt?
Du är bäst! Kram / Magnus

Marie Hallman sa...

HEj Magnus, tack för så snälla ord! :)

Ja jag tycker det var lite synd med Fredric, Gozzi ville inte riktigt säga om det var de som inte ville eller om det är han som hoppas på högre divisioner. Kanske en kombo? Spångberg vet jag en del om men vill återkomma där senare.
De har ju tyvärr inte någon som jobbar så värst aktivt med sin hemsida längre, är mest stackars Sevve som ska göra typ allt på en gång.
Kommer inte bli något samarbete dock även om jag som sagt uppskattar din feedback, värmde jättemycket.
Ha det bäst!