lördag 27 augusti 2016

Smyger igång säsongen... nu!

(Lördagens laguppställning DIF)

Är egentligen toktrött och fortfarande jetlaggad och har gett mig själv två veckors semester och faktiskt (händer aldrig) tackat nej till betalda jobb kommande två veckor.

Men hockey är mer än jobb för mig. Det är något som ger energi och glädje och jag har längtat efter hockeyn så jag smyger igång försäsongen nu! Får se hur mycket jag orkar de här första veckorna men i dag blir det i alla fall CHL-hockey DIF-Davos på plats på Hovet.



Det bästa med denna bloggen är ju att den är min och jag bestämmer själv om jag har ork och tid och jag älskar er trogna läsare som ändå hittar hit och fortfarande vill läsa trots att det senaste tuffa året med mammas död och allt gjort att det blivit lite hipp som happ här.

Så ja. Nu smyger bloggen i gång. Och är det lite oregelbundet så vet ni varför. Let the games begin!

(Här har ni Davos laguppställning också med bland andra Dick Axelsson och Daiel Rahimi i laget.)

Inga kommentarer: