torsdag 14 oktober 2021

"Vi måste göra det tillsammans, jobba tillsammans för att vända på det här"

(Ludvig Rensfeldt efter Luleåmatchen. Foto Marie Hallman/hockeymedmariehallman.se)

Vilken match. Minst sagt händelserik. Jag bad Djurgårdsforwarden Ludvig Rensfeldt att berätta vilka tankar som gick hos honom efter 4-6 förlusten mot Djurgården och den totalt sett minst sagt tuffa starten på säsongen.

Och ja jag var väldigt på (och kanske till viss del tjatig) i fråga om Peter Holland i intervjun men jag var genuint intresserad av hur man tänker som lagkamrat, hur man tar snacket dagen efter osv men jag insåg också att det var en knepig fråga att svara på. Det är lätt att det blir fel så jag respekterar till fullo det svar jag fick av Ludde som jag verkligen gillar som spelare och människa.

Hur som helst, in och lyssna genom att klicka på klippet nedan:
Copyright ljud och bild: Marie Hallman/ hockeymedmariehallman.se

Inga kommentarer: