onsdag 5 april 2017

" Vi räknar med att han spelar"

(Nichlas Falk i Rocklunda.Foto: www.hockeymedmariehallman.se)

Jonas Westerling var - som ni kan höra i inlägget ovanför detta - känslosam efter matchen.  Men jag tog ett snack med assiterande tränaren i SSK, Niklas Falk.också. 

Han var i vanlig ordning lugn som en filbunke. Intervjun gjordes vid ställningen 4-1 för Huddinge (blev till slut 5-1) mot Kristianstad, den matchen drog ut på tiden pga problem med isen och att jag tar upp det beror på att resultatet där spelar roll för SSK i återstående matcher.


Och när jag i inslaget säger att jag satt vid klacken så menar jag att pressläktaren är vägg i vägg med den tillresta klacken. Så var det med det, in och lyssna på snack om matchen, läget, Jonas Westerlings skada och klacken Bland annat:



Copyright Ljud och bild www.hockeymedmariehallman.se

Inga kommentarer: