torsdag 24 november 2016

Vad händer SSK?

Förlust 1-3 mot Timrå hemma för SSK under onsdagskvällen. Inga konstigheter egentligen, Timrå leder serien. SSK är sist.

Men det har roterats rätt friskt bland spelarna, några har bänkats på - anser en del spelare - oklara grunder, och nu finns uppifter hos LänsTidningen att ännu en spelare -en SSKare i själ och hjärta dessutom - petas.


Om det stämmer vet jag inte, kan inte kolla det mitt i natten och kommer inte hinna i morgon bitti heller. Önskar jag hann med SSK bättre men hinner inte med allt jag vill.

Hur som helst... så är väl inte harmoni det ord som ligger närmast av det som sägs och sipprar ut runt SSK just nu. Hur det sedan påverkar spelet, eller inte, det kan man ha olika åsikter om. Beror väl lite på hur man är som person och hur man tar det som  händer runt en själv och laget också. Antar jag. Brukar finnas alla varianter på spektrat där.




Inga kommentarer: