söndag 1 april 2012

Semifinal 4 AIK vs Skellefteå

Det är en back ut och en back in när semifinalserien mellan AIK och Skellefteå rullar vidare med match fyra på Hovet. AIKs lagkapten Dick Tärnström är tilllbaka i spel, men då saknas i stället Stefan Johansson som enligt AIK har blivit sjuk på matchdagen.

Rastislav Pavlikovsky är fortfarande på skadelistan, liksom Fredrik Svensson.



Det blev ju maratonmatch senast på Hovet. Jag hoppas vi slipper det i dag, speciellt som matchtiden är senarelagd på grund av AIKs fotbollspremiär på Råsunda.

Jag är på Hovet, kommer lite grejer i kväll - med reservation för om det blir en lång förlängning. Jag ska upp halv fem påpmorgonen så drar det ut för länge på tiden får jag tyvärr lägga ner det men jag håller tummarna för en "vanlig" match!

Inga kommentarer: