måndag 7 september 2015

HA-upptaktsträff ""Vi har också några grisar som gillar att tryffla, ha ha"


(Tränarna i HockeyAllsvenskan. FOTO WWW.HOCKEYMEDMARIEHALLMAN.SE)

Upptaktsträff för HockeyAllsvenskan i dag måndag. Den var... ganska så beige. Roligaste att titta på var Asplövens och BIK Karlskogas presentationsfilmer.

Sedan var det någon oneliner här och där från scenen men allra roligast på hela dagen tycker jag personligen är den lilla stund när man kan mingla runt och snacka med folk. Jag körde fem Periscopeintervjuer. Och sparade de på telefonen så att jag skulle kunna lägga in dem här..


Det blev snack med :

(Asplöven Per Kenttä och lite grann med Simon Olsson. COPYRIGHT WWW.HOCKEYMEDMARIEHALLMAN.SE)


(BIK Karlskoga, Tobias Thermell och Martin Thellander. COPYRIGHT WWW.HOCKEYMEDMARIEHALLMAN.SE)


(Oskarshamn Jonas Enström och Fredrik Söderström. COPYRIGHT WWW.HOCKEYMEDMARIEHALLMAN.SE)

(Pantern Lillis Lundh COPYRIGHT WWW.HOCKEYMEDMARIEHALLMAN.SE)

(Västerås Niklas Lihagen. COPYRIGHT WWW.HOCKEYMEDMARIEHALLMAN.SE)

AIK? Hoppade jag över. De träffar jag så ofta så jag kommer hinna ta alla frågor där flera gånger om under säsongen.

Premiären är på fredag och apropå AIK så inleder de hemma mot Oskarshamn.




Inga kommentarer: