söndag 24 januari 2010

.... och lite bonussnack med Markström

.... som inte fick plats i artikeln:



(Markström tog 29 av 30 skott mot Djurgården. Foto Marie Hallman)


Jacob Markström om:

… att han klarat omställningen efter JVM bättre i år än för ett år sedan:

– Men jag har blivit ett år äldre också, det är mycket i mitt spel som har blivit starkare. Förra året var mitt första JVM och mitt första i elitserien, det var mycket som var nytt då. Nu har jag mer rutin.


…att Brynäs gör mål på två av tre skott i första:

– Ja, det var otroligt effektivt. Men så är det viktigt att ha heta målskyttar också. Det är ju målen som räknas och inte skotten…


… sin egen insats mot Djurgården.

– Den var helt okej.

Inte mer??

Nä, jag släppte ju ett mål också. Jag borde ha tagit det. Man kan ta alla skott ju, så det kunde jag ha tagit.s


2 kommentarer:

Stefan sa...

Diveström heter han numera

Marie Hallman sa...

Stefan: Inte vara sån nu. Han är sjukt grym i målet, oavsett en diving här och där.