fredag 18 november 2011

Spana in lite mera

Jag tänkte bara puffa lite för två nya sidor som jag har lagt till här på bloggen... Det är en sida där jag sparar sköna citat som jag hittar här och där, både såna som legat på förstasidan här på bloggen men även andra. Den sidan heter "som sagt var".

Sedan har jag lagt till en sida som heter "lite.... vid sidan av". Den sidan är ett litet experiment. Jag tyckte det behövdes en plats där jag kunde lägga sånt som är just lite vid sidan av, sånt som kan vara vad som helst men inte riktigt "räcker" till ett helt eget inlägg eller som inte passar som inlägg.



Man kan inte dela upp det som läggs in i olika artiklar på de nya sidorna utan det är sidor som fylls på uppifrån hela tiden. Ni kan ju gå in och kolla och se vad ni tycker. Just den här vid sidan av är som sagt ett experiment, jag tänkte testa det ett tag så får vi se hur det känns, om den blir kvar eller tas bort.

Sidorna hittar ni precis under huvudbanner, klicka där så kommer ni rätt.

1 kommentar:

Sophia sa...

Jättekul att läsa emelan inläggen! Hoppas du har energi att hålla igång dessa "spaningar" framöver.