tisdag 13 april 2010

En favorit i repris

Vet inte om ni kommer ihåg intervjun som jag gjorde med Gustaf Wesslau i somras, inför säsongen? Djurgårdsmålvakten gav en lång och väldigt öppenhjärtig intervju. En bit ur den, om Malmös förre coach Dave King är använd i en annan tidningsintervju idag.

Där creddar man City för den intervjun men jag jobbade inte på City längre när jag skrev den utan intervjun var gjord enbart för den här bloggen (under den tid då jag testade att lägga den på hockey24.se i några månader.)

Men det är skitsamma, poängen var att det var en intressant intervju att läsa. Den som vill läsa den igen kan göra det här.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Snart dags för dig att börja gräva i Silly Season. Borde bli intressant i sommar med både DIF, ssk och aik.

Alla tre vill ju värva från regionen, så kan nog bli hugg om samma spelare.

Videll?
Hannula?
Danielsson?
Bremberg?
Wesslau?
Norgren?
Ekman?
Tjärnqvist?
Kronwall?
Tallinder?
Ridderwall?
Bjurling?
Fernholm?
Jocke Eriksson?

Bra säsong du har gjort i år Marie. Du lägger ännu ett SM-guld av bloggSM inom kategorin ishockey till handlingarna. Det är du och DIF, mesta mästarna!


/DIF

Stefan sa...

Du är ändå den bästa Marie..

R sa...

Du e bäst, såg att zigomanis va på is härom dagen, kan du kolla om han e tillgänglig tills på tors?

Marie Hallman sa...

DIF: Oj vilken lista. Blev helt svettig ha haha nä men det känns som det kommer bli en galen silly i år. DIF tror jag i och för sig sitter rätt bra till redan med många förlängda kontrakt och flera som man kan välja att ha kvar om man vill (se snack med Järlan lite längre upp snart) men för SSK och AIK är det ju bråda dagar nu coh för många andra klubbar med så det blir ett race.
Tack för guldet också DIF det värmer, mina läsare får ett av mig också :)

Stefan: Tack, du. Jag uppskattar er alla som läser också,det ska ni veta.

R: pratade just med Ziggy han är tillgänglig, ska lägga upp det snacket snart.

R sa...

Ja asså du e min .. vet inte vad.. du e grymmast.
haha gud vad roligt för honom också.

Marie Hallman sa...

R: :D