lördag 29 december 2012

Johansson "Bara att hålla nere bladet"





(Johanssons första för säsongen räckte. FOTO WWW.JESPERZERMAN.SE)


Det inte ofta det räcker men den här gången var ett mål det enda som behövdes. Och målet gjordes passande nog av Stefan Johansson som fram till Timråmatchen stod noterad för noll mål och en assist den här säsongen.

-Det var ett bra förarbete av brorsorna tycker jag. När man spelar med dem är det bara att hålla nere bladet, säger Johansson med ett stort leende.

Jag såg inte när du kom där nere, beskriv målet?!
-Jag såg att Victor spelade över till Oscar på högerkanten och försökte bara gå på mål och hålla ner bladet så kom ett perfekt pass, det var en liten styrning på bladet. Den  satt som en fläskläpp på bladet, den satt jättebra.

Bra match att spräcka mål nollan i?
-Ja precis, men jag tycker vi har fler chanser så det ska egentligen inte vara det som avgör men nu var det så och det tog ett tag men bara vi vinner matchen är jag glad.

Var det årets  nyårssmäll?
-Nja, smäll och smäll vet jag inte.

Raket då? Häxpipa?
- Ja de går in dem också, he, he

Inga kommentarer: