måndag 22 oktober 2012

Skadekoll DIF - Dustin Johner UPPDATERAD, inget spel mot Almtuna

Jag passade på att kolla läget med Dustin Johner i går söndag när jag var på Hovet. Han sa att han nu känner sig redo för spel.

Djurgårdsforwarden testade i går söndag på dagen att köra hundra - det hade gått prima och om det höll att köra även på dagens träning så skulle han vara han spelklar till tisdagens match mot Almtuna. Men så blir det inte.



Nu ser jag på twitter att han fått nya besked av läkarna, så här skriver han "Still nog cleared to play yet by the docktor. Will be watching another game from my couch. #dissappointed #feeling ready

Så så är det med det. Förlåt om jag lyckades få upp hoppet hos någon precis innan här med fel info. Har försökt ringa Dustin men inser att det är någon siffra fel i numret jag har så det får bli ny koll av både nummer och honom när jag springer på honom nästa gång...


Inga kommentarer: