fredag 18 februari 2011

Enterfeldt: "Det är klart vi siktar uppåt"


(Enterfeldt siktar uppåt. Foto: www.hockeymedmariehallman.se)


 Tung förlust för SSK som sagt, men en viktig vinst för Luleå som specialtränat jobbet framför mål i veckan.

När jag sa just det till Pakaslahti i SSK, dök Stefan Bemström in i intervjun
med ett "Specialtränat i en vecka? Vi har ju fan specialtränat på det hela säsongen! "

Jag vinklade TT-texten på mestadels Luleå, finns bara kort snack med Pakas där så jag lägger hela i inlägget ovanför istället.


Men här hittar ni den lite längre TT texten som har citat. Den ligger på Aftonbladets webb.Vill ni ha den kortare utan citat, som ska vara klar på slutsignal (inte lika bra tycker jag) hittar ni bland annat här på dn.se.

Enterfeldt konstaterade föresten att:

- Vi ska spela på och försöka vinna så många av matcherna som är kvar så får vi se var vi hamnar.
Det är klart vi siktar uppåt, jag tror vi kan klara det (slutspel) om vi jobbar stenhårt.

Inga kommentarer: