fredag 28 augusti 2009

Lite bonusbilder till AIK-fansen

Jag fick ju hjälp med koll på matchen i Gävle i går av min snälla kollega Mats, som inte bara är snäll utan supersnäll då han satte sig och skickade över lite bilder också i natt.
Här är där för några bonusbilder från gårdagens träningsmatch mellan Brynäs och AIK. (Tusen tack Mats!)











Om någon som håller på SSK undrar varför det inte blev en endaste bild från den matchen i matchrapporten i går så beror det på att jag glömde. Är så van att inte fota när jag är på pressläktaren där så jag glömde helt bort.
Sorry för det, nytt försök nästa gång... :0)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan inte du fixa så det finns typ en "sök i bloggen" grej? ;)

marie hallman sa...

Anonym: Jag vet att det saknas, har retat mig på det själv. Har dock ingen aning om hur man fixar det. Någon tekniskt begåvad som vet???