söndag 30 augusti 2009

Gameday AIK!

AIK tar emot Leksand i Norrtälje i eftermiddag (söndag) klockan 15.00. Nu är jag på plats och efter lite meck har jag fått tag på både el, en plats att sitta på och ett bord att lägger grejer på.

Och en laguppställning, saknas en del folk i AIK , bland andra Dick Tärnström, Daniel Bång och Henrik Eriksson.

AIK: EDIT: Jag lyckades missa Sandberg när jag skrev upp alla namn, han är ju med och spelar i tredje kedjan men nu finns han med här också.
Fredrik Holmgren (Christopher Heino-Lindberg)
Andreas Ljungbeck, Jonas Liwing, Mattias Beck, Andreas Pettersson, Rickard Gynge
Stefan Johansson, Fredrik Carlsson, Andreas Dahlström, Victor Ahlström, Oscar Ahlström
Martin Lundberg, Per Savilahti-Nagander, Christian Sandberg, Johan Ryno, Patrik Bergström
Mikael Österberg, Filip Olsson, David Engblom, Jonas Westerling, Tobias Ericsson.

LEKSAND:
Timo Leinonen (Joakim Eriksson)
Oliver Ekman-Larsson, Janne Huokko, Peter Nordström, Eric Johansson, Elias Godoy
Stefan Lassen, Petter Ullman, Tomas Kollar, Patrik Carlsson, Marcus Persson
Kenny Källström, Jonas Knutsson, Andreas Martinsen, Johan Hägglund, Jesper Ollas
Stefan Högberg, Martin Janohls, David Åslin, Markus Weinstock, Martin Karlsson
Extraspelare: Robin Johansson.

6 kommentarer:

Anonym sa...

smart drag. Helt plötsligt ökar besökarna på bloggen med 1000% då du skriver om en Leksandsmatch

Anonym sa...

Du tror inte hon är där för att AIK spelar kanske??

Leksingar alltså, tror de är så mycket större än de egentligen är.

Marie Hallman sa...

Anonym 1,2: Ja, det är ju så att AIK spelar i den här matchen... och eftersom jag följer AIK, DIF och SSK lite extra och försöker vara på de träningsmatcher som är inom rimligt resavstånd... så är det faktiskt skälet till att jag är på matchen. Att sedan Leksand är med, kul, då får jag se dem också. Bra så man kan bilda sig en uppfattning före serien startar.

Skoskavf sa...

Ska bli intressant att se hur Godoy sköter sig i matchen.

Marie skulle du kunna försöka att titta lite på den provspelande Amerikanen i Leksand?

Marie Hallman sa...

Skoskav: Odoy hade matchens första chans men har inte stuckit ut så värst mycket annars. Vem är den andra spelaren du menar?

Marie Hallman sa...

Godoy skulle det stå... i kommentaren ovanför