onsdag 19 augusti 2009

Tränare Notan...

Jag var ner på Hovet nu på onsdag förmiddag för ännu en NHL-intervju (Niklas Kronwall, kommer lite senare) men vem ser jag inte till min om inte stora så åtminstone lilla förvåning.... som tränare för NHL-gänget?


Jo Mattias Norström. Som visserligen ska vara assisterande tränare under OS...men ändå. Att han skulle åka runt i tränaroverall, väl förberedd med övningar på papper ("har jag någonsin varit illa förberedd Marie? frågade Notan med ett skratt när jag påpekade det) och allt...
Kul, här har ni lite bilder på Notan in action. Dock utan taktiktavla.. ;0)

Omdömet från de spelarna blev "jag är impad" (Nyllet), "du kommer väl tillbaka i morgon i gen det var ju kul" (minns inte exakt vem som sa men det kom från den blå NHL-högen med spelare).

Jag försökte säga att nu blir du ju snart tränare på riktigt också, typ jobbar som det. Nä, nä nä sa Notan med ett skratt men vi får väl se.

Inga kommentarer: