måndag 28 december 2009

Nollåttor på bortaplan...

... är det för såväl Djurgården (som möter HV71 i Jönköping), som SSK (som möter Luleå uppe i Delfinen) och får mig själv faktiskt som rattat bilen ner till Linköping för Expressens räkning.

Känns minst sagt märkligt att vara på en match utan ett 08-lag, måste (bortsett från NHL och Tre Kronormatcherna) vara minst fyra år sedan som det hände.

Med tanke på att det är vardagkväll och matcherna därmed börjar 19 och med tanke på att Expressen vill ha en hel del grejer att editionera och bolla med plus det där monsterfaktat som tar evigheter så kommer jag inte hinna lägga ut några SSK och DIF intervjuer i kväll.

När jag är klar här ska jag kolla på klockan OM någon svarar då efter vad jag tror blir midnatt så lägger jag ut grejerna i natt när jag kommer hem, annars får jag försöka göra lite på det i morgon i stället så får ni det då. Jag håller så klart ett litet öga där men måste göra klart Expressens grejer så ni får det andra sent men bättre än inget hoppas jag ni tycker.


Är ledsen för att det blir lite så här nu men det är bara att göra det bästa av läget. Vi får se hur det blir framöver nu här. Tack för tålamod och att ni läser!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Klart du måste få in lite kulor. Du har gjort ett grymt jobb senaste åren med interjuver och mera. Hoppas expressen ger rejält med stålar till dig.

Du funderar inte på att börja med videointerjuver?

Marie Hallman sa...

Anonym: REJÄLT med stålar är det inte tyvärr men det är ju pengar åtminstone. JAg är glad att de vill att jag ska jobba men tycker samtidigt det känns tungt när bloggen blir lidande. Därförö jag tänkte försöka få snack till i morgon om inte annat.
Videointervjuer... nja inte än i alla fall. Får se hur det blir senare.

Marina sa...

Oroa dig inte över att vi läsare väntar... Det gör vi så gärna med tanke på din kvalité på intervjuer och texter! Keep it up!